2024-04-20
2024-04-21
  • Szálláshelyek

Csatári Panzió és Étterem

Parajd, Tanorok utca, Parajd, HR 537240, Romania Térkép

Csatári Panzió

Az üdülés idejére vendégeink, igényeik szerint, két- három- és négyágyas, tusolóval és mosdóval ellátott szobákban szállhatnak meg. Az aktív pihenéssel, kirándulással vagy éppen fürdőzéssel és gyógykezeléssel töltött nap után a szobáink megfelelő kikapcsolódást tesz lehetővé az Önök számára. Hőszigetelt faházaink mindig kellemes hőmérséklettel, a fürdőszoba és a televízió nyújtotta kényelemmel várják napi kikapcsolódásuk után a családokat vagy a négy személyes csoportokat. A Csatári Panzió nagyobb rendezvények ideális helyszínévé varázsolható. Akár 53 személy elszállásolását is vállaljuk hosszabb időre is. Vendégeink figyelmébe ajánljuk éttermünket is, tágas teraszunkat és nyári kertünket is.

Csatári Étterem

Az étlapválaszték gerincét a hagyományos erdélyi konyha alkotja. Vendégeiknek a különleges, rendszeresen megújuló 3-4 fogásos tradicionális menüt ajánljuk, melyek egyre nagyobb népszerűséget élveznek. Ételkínálatunk mellett kiemelt figyelmet fordítunk az ital- és a borválasztékunk összeállítására.

Foglaljon szállás könnyedén, online!

Felszereltség

  • Internet / WiFi
  • Parkolás
  • Központi fűtés
  • Játszótér
  • Kert / Udvar / Zöldövezet
  • Grillezés, kerti sütés
  • Nemzetközi kommunikáció

3 Háromágyas szoba

2 Kétágyas szoba

4 Négyágyas szoba

1 Egyágyas szoba

4 4 fős apartman

4 Faház (4 fős)

Felszereltség

Általános

52 férőhely (17 szoba, 17 fürdőszoba), kert, udvar vagy zöldövezet, TV a szobákban vagy a társalgóban, központi étterem, bár, kávézó, játszótér,

Tevékenységek

túrázás, gyógykezelés, horgászat, strandolás, téli sportok

Szolgáltatások

törölköző- és ágyneműcsere, központi fűtés, grillezési és bográcsozási lehetőség

Internet

van

Parkolás

zárt parkoló

Házirend

Érkezési idő

16:00-21:00 óra között

Távozási idő

08:00-12:00 óra között

Lemondás / Visszafizetés

A szállás az első éjszakai szállás díjának a befizetésével köthető le, a foglalás bármikor szabadon lemondható, a befizetett foglaló vissza nem térítendő

Gyerek- és pótágy

- vannak pótágyazható szobák - gyerekeknek félár

Állatok

bevihető

Bankkártyás fizetési lehetőség

-

A szállásfoglalás menete

  • Miután a kereső blokk segítségével megtalálta és kiválasztotta a megfelelő szállást, kérjük, nézze végig alaposan a képeket, a leírást, az árat és minden fellelhető információt a szállásról
  • A bejelentkezési / kijelentkezési dátum, létszám alapján válasszon a szabad szobák közül (a foglalhatóságot a szálláskiadók tartják karban, előfordulhat, hogy nem minden esetben kap releváns találatot); s a rendszer ez alapján számol egy előzetes irányárat
  • Az ajánlatkéréshez töltse ki a szállásfoglalási űrlapot a szükséges mininális vendég információkkal és válasszon fizetési módot (az űrlapot elküldve Ön is kap egy másolatot és a szálláskiadó telefonszámát)
  • Az előzetes foglalást MINDEN ESETBEN KÖZVETLEN A SZÁLLÁSKIADÓ IGAZOLJA VISSZA (ritka esetben esetleg az utazási iroda), azaz nem történik azonnali szállásfoglalás! 
  • A szálláskiadó rendelkezései alapján, a visszaigazolásban megadásra kerülhet, hogy szükséges foglalót fizetni vagy nem
  • A SZÁLLÁSFOGLALÁS CSAKIS AKKOR TEKINTHETŐ VÉGLEGESNEK, ha a szálláskiadó telefonon vagy e-mailen visszaigazolta (lehetőleg kérje írásban is!).
  • Ha bármelyik szálláspartnerünktől nem kapna időben választ, kérjük, jelezze emailen az ügyfélszolgálatunknak (írja be a tárgy mezőbe az online foglalása egyedi azonosító számát), megadva a foglalása azonosító kódját!

Honlapüzemeltető

SeklerTravel Marketing KFT
Sekler Travel Utazási Iroda
Email: office@szekelyszallas.hu
Telefonszám: +40742581925
Kapcsolat, Online ügyfélszolgálat

Csoportoknak

Nem mindig egyszerű megtalálni a legmegfelelőbb szálláshelyet... Írja meg minél részletesebben (létszám, periódus, régió, programok), hogy mit szeretne és szállás- és helyismereteinkre támoaszkodva szívesen segítünk.

Segíthetünk?

Amennyiben segítségre van szüksége a szálláshirdetésben vagy a szállásfoglalásban (nem kapott visszajelzést időben, stb.), kérjük ne habozzon segítséget kérni az Online ügyfélszolgálat űrlapon (az egyedi foglalási azonosítóját is megadva!).